_______________________________________ANISZAKI
sweet ᗩηɪs ツ

Navigation : touch hover image



I LOVE YOUU #PKBM SMKST

When you're sad you must smile , When you're happy you must laugh , When you're weak you must stay strong シ


MARRIED!



Credits!

basecode: AnisNyot AnisNyot
Edit by: AnisNyot
Re-Edited By: AnisNyot
Others:   





LUAHAN HATI KU

aku sayang kaw lahh kaw sorang jewkk lahh buahh hati aku sampai mati , kaw pown dahh berjanji kan nak jage aku and setia dengan aku so sweet gitu aku nak bisik nie you want marriend mee haha :D iloveyousomuch


''Mungkin apabila kita tidak saling berpegangan tangan pada akhir garisan nanti, Takkan ada salah kau, Takkan ada salah aku. Aku percaya pada takdir jodoh. Jodoh sama dengan ajal. Itu semua sudah ditetapkan.

Berapa lama pun kita bersama, Itu semua kerja Tuhan. Jodoh kita rahsia Tuhan"

I LOVE YOUUUUUUU . BELIEVE ME .